Turbobit Link Çevirici Generator ChatBox 2014

turbobittekno


27 Responses

  1. Halil diyor ki:

    Tebrik ederim gerçekten çalışıyor. Sabahtan beri premium arıyordum Teşekkürler

  2. Bilal Selçuk diyor ki:

    Rica Ederiz.

  3. berat605 diyor ki:

    Elline sağlık bügune kadar hep parayla indirdik bundan sonra sendeniz kardeşim.benim için yüzyılın buluşu Allah emekleri boşa cıkarmasın…

  4. Kafkas diyor ki:

    Kardeş gerçekten sıkıntısız sorunsuz reklamısz takdire şaayan bır generator teşekkür ederım :)

  5. Bilal Selçuk diyor ki:

    Rica Ederiz.Güle güle kullanın

  6. ali diyor ki:

    Çok teşekkürler gerçekten çalışıyor sabahtan beri arıyorum çalışan bitane bulamamıştım

  7. adamın biri diyor ki:

    eywallah. çalışıyor, iyi iş :)

  8. hacı diyor ki:

    benim net mi dandik cenabet miyim nie çalişmio ya :D

  9. Doğukan diyor ki:

    Admin bizde Subway Surfers PC niye indirilmiyor çeviriyide yaptım URL hatalı diyor.

  10. fatih diyor ki:

    yav arkadaşlar 1-2 kere indirdim çalıştı sonra 3. adımdan sonra sorun çıkıyor ıdm var çalışıyor ama 3. adımdan sonra turbobitin indirme sitesi açılıyor sorun yaşıyorum yardımcı olursanız sevinirim

  11. FATİH diyor ki:

    YAV BİALAL ABİ ÇABUK BUL LÜTFEN REKLAMLI OLSUN REKLAMSIZ OLSUN FARKETMEZYETER Kİ BUL

  12. stebriz diyor ki:

    gercekten cok tesekkurler.son zamanlarda hic bu kadar hizli dosya indirmemistim.ellerinize saglik.basarilar

  13. hakan diyor ki:

    arkadaşlar bu fazla yazaşamz demiştim ve öyle oldu şuan çalışmıyor yinede emeği geçene tşkler

  14. bzate diyor ki:

    ya abi link çalısmio .s

  15. dynedops diyor ki:

    şu an çalışıyor arkadaşlar sorunsuz indirilebilir içerik

  16. serhat diyor ki:

    Çalışmıyor…

  17. furko diyor ki:

    kardeş valla senden allah razı olsun

  18. sezgin diyor ki:

    Error: File size is too big. DİYOR YA YARDIM EDEBİLİRMİSİN Bİ

  19. hoyrat diyor ki:

    dosya büyük hatası veriyor

  20. kaan diyor ki:

    süpermiş.

  21. yasin diyor ki:

    bedava mı iniyo

  22. akın diyor ki:

    gerçekten çok güzel uzun zamandır böyle çevirici arıyordum

  23. Muhammet diyor ki:

    Çalışmıo dayı yenile şunun düzelt çalışmıo

  24. Filoo diyor ki:

    Saol

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>